Namenjeno vodjem, ki se pri svojem delu srečujejo tudi z uvajanjem novih sodelavcev

Vsebina:

  • Kaj je mentorstvo? Kaj je vzajemno mentorstvo?
  • Namen in cilj mentorstva
  • Proces mentoriranja
  • Komunikacija (formalna/neformalna)
  • Značilnosti odnosa – (prevelika) navezanost, preseganje stereotipov glede na spol, starost, delovno mesto itd.
  • Značilnosti vloge mentorja in mentoriranca, vloge v mentorskem odnosu, usklajevanje več vlog v mentorskem odnosu (npr vodja in mentor)
  • Zaupanje – povezanost – vpliv na ostale člane delovnega tima
  • Vzajemna motivacija
  • Skupno postavljanje ciljev
  • Podajanje podpore in postavljanje zahtev (preprečevanje izogibanja delovnih nalog)
  • Podajanje povratne informacije (fed-back, feed-in in feed-fwd)
  • Prenos znanja (spoznavanje in preizkušanje različnih didaktičnih in pedagoških pristopov – igre vlog v parih in trojkah)
  • Specifike mentorskega odnosa
  • Komunikacija (ne-formalna, ne-verbalna)v mentorskem odnosu,
  • razvoj mentorskega odnosa (skozi čas in skozi dosežke obeh),
  • razvijanje kompetence vodenja (spoznavanje motivacijskih dejavnikov posameznika)
  • Karierni razvoj mentorja in mentoriranca (vzajemna podpora in motivacija za osebni in karierni razvoj)
  • Potreba mentorja po dosežkih mentoriranca (določanje objektivnih enot uspešnosti v okviru delovnega mesta in organizacije, preverjanje realnega motiva za mentorski odnos).
  • Primeri iz prakse, ki nas lahko kaj naučijo
  • Osnove coachinga (vodenje z vprašanji)
  • Grow model (goal, rallty, options, will) coachinga