Mentorstvo
Vsebina:
- Kaj je mentorstvo? Kaj je vzajemno mentorstvo?
- Namen in cilj mentorstva
- Proces mentoriranja
- Komunikacija (formalna/neformalna)
- Značilnosti odnosa – (prevelika) navezanost, preseganje stereotipov glede na spol, starost, delovno mesto itd.
- Značilnosti vloge mentorja in mentoriranca, vloge v mentorskem odnosu, usklajevanje več vlog v mentorskem odnosu (npr vodja in mentor)
- Zaupanje – povezanost – vpliv na ostale člane delovnega tima
- Vzajemna motivacija
- Skupno postavljanje ciljev
- Podajanje podpore in postavljanje zahtev (preprečevanje izogibanja delovnih nalog)
- Podajanje povratne informacije (fed-back, feed-in in feed-fwd)
- Prenos znanja (spoznavanje in preizkušanje različnih didaktičnih in pedagoških pristopov – igre vlog v parih in trojkah)
- Specifike mentorskega odnosa
- Komunikacija (ne-formalna, ne-verbalna)v mentorskem odnosu,
- razvoj mentorskega odnosa (skozi čas in skozi dosežke obeh),
- razvijanje kompetence vodenja (spoznavanje motivacijskih dejavnikov posameznika)
- Karierni razvoj mentorja in mentoriranca (vzajemna podpora in motivacija za osebni in karierni razvoj)
- Potreba mentorja po dosežkih mentoriranca (določanje objektivnih enot uspešnosti v okviru delovnega mesta in organizacije, preverjanje realnega motiva za mentorski odnos).
- Primeri iz prakse, ki nas lahko kaj naučijo
- Osnove coachinga (vodenje z vprašanji)
- Grow model (goal, rallty, options, will) coachinga
Vodenje
1. Del
- Osnove vodenja (načela)
- Vodenje kolegov, katerih ste bili še pred kratkih sodelavci
- Ugotoviti kakšen vodja bi v vašem izbranem timu bil uspešen
- Ozaveščanje vpliva vodje na svoje sodelavce (na njihovo delo, na njihove odnose in na njih same).
- Vodenje usmerjeno v izvajanje konkretne delovne naloge
- Razumevanje različnosti temperamentov sodelavcev in delovanje v skladu z njimi
- Predvideti situacije, ki bi lahko bile pomembne za vaše vodenje in izbira najboljših strategij delovanja
- Značilnosti uspešne komunikacije s sodelavci (spoštljivost, pravičnost, enakopravnost…)
- Načini motivacije sodelavcev (za kakšne osebe in v kakšnih primerih so primerne izbrane – seveda se tu najprej preveri razpoložljivost)
- Spoznati sloga vodenja in izbrati za vaš tim najboljšega
- Timska dinamika (zaznavanje in upravljanje)
- Poznati možne vplive, ki jih vodja lahko ima in razumeti, kako delujejo
- Oblikovanje in vzpodbujanje pozitivne klime v oddelku (jutranje skupne rutine, skupna poimenovanja in nagovarjanja, deljenje doživetij…)
- Primer dobrega vodje – »Case study«
2. Del
- Poglobljeno razumevanje procesa vodenja in njegove faze in podfaze (prepoznavanje perspektive – možnosti osebnega in kompetenčnega razvoja)
- Prepoznavanje in izpostavljanje vedenj (pri sebi in sodelavcih), ki sledijo organizacijskim vrednotam
- Prepoznavanje lastnosti različnih vlog, ki jih ima posameznik v procesu vodenja in njihove pasti
- Spoznati sloga vodenja in izbrati za vaš tim najboljšega, ter ga prilagoditi vaši organizaciji in sodelavcem
- Načini in pravila pri sporočanju neprijetnih informacij – Ustreznost in primernost izbire komunikacijskega načina glede na situacijo.
- Izbrane tehnike komunikacije (pokvarjena plošča, vodenje z vprašanji, asertivna komunikacija, …).
- Glede na potrebe dinamike v timu oblikovanje pravil, napovedovanje sankcij in po potrebi izvedba le teh (iskanje ustreznih »zavarovanj«).
- Vpliv neformalnega »leaderja« na vodenje
- Razumevanje pomena interakcije s sodelavci za uspešno delo (kako pomembno je, da delovni proces povezuje komunikacija, ki opredeljuje posebnosti izbrane delovne naloge)
- Vpogled v dejavnike dinamike tima in njihove direktne ter indirektne vplive (kako poteka, kaj vse na njo vpliva, kaj lahko ob tem pričakujemo in zakaj se upočasni ali eskalira)
- Komunikacijske distance in njihove lastnosti (4 komunikacijske distance: intimno, osebno, zaznavno in javno in katere uporabljamo v času distanciranja in kako jih lahko tudi prilagajamo za ustrezno fukcijonalnost)
- Razvijanje sposobnost začutiti posebna čustvena stanja sodelavcev in v skladu z njimi delovati, da s prilagodljivostjo dvignemo uspešnost sodelavcev (socialna inteligenca)
- Razumeti pomen vzpostavljanja poglobljenih odnosov s soljudmi z namenom, da vzpostavimo dovolj močne vezi, da zdržijo tudi zahtevnejša obdobja (socialni kapital)
- Prepoznavanje motivacijskih in demotivacijskih momentov v procesu dela in obvladovanje neželenega vpliva
- Razlike motivov pri različnih generacijah – vzpostavljanje medgeneracijskega sodelovanja v organizaciji
- Primeri dobrih praks
Komunikacija
- Razumevanje pomena interakcije s sodelavci za uspešno delo (kako pomembno je, da delovni proces povezuje komunikacija, ki opredeljuje posebnosti izbrane delovne naloge)
- Vpogled v dejavnike dinamike tima in njihove direktne ter indirektne vplive (kako poteka, kaj vse na njo vpliva, kaj lahko ob tem pričakujemo in zakaj se upočasni ali eskalira)
- Komunikacijske distance in njihove lastnosti (4 komunikacijske distance: intimno, osebno, zaznavno in javno in katere uporabljamo v času distanciranja in kako jih lahko tudi prilagajamo za ustrezno fukcijonalnost)
- Razvijanje sposobnost začutiti posebna čustvena stanja sodelavcev in v skladu z njimi delovati, da s prilagodljivostjo dvignemo uspešnost sodelavcev (socialna inteligenca)
- Razumeti pomen vzpostavljanja poglobljenih odnosov s soljudmi z namenom, da vzpostavimo dovolj močne vezi, da zdržijo tudi zahtevnejša obdobja (socialni kapital)
- Kako lahko sprejemamo mentalne težave v zdravju (svoje ali sodelavcev) kot nekaj vsakdanjega in ne vpliva negativno na skupinsko dinamiko, da se še vedno lahko v danih zmožnostih posvečamo delu.
- Delo od doma in vpliv na uspešnost zaposlenih (pogledati primere kjer je delo od doma mogoče, primerno in uspešno in izpostaviti in prilagoditi situacije, kjer je manj primerno)
- Razumevanje vpliva socialnih distanc na samopodobo zaposlenih in načini za pozitivno oblikovanje stabilne in dobre samopodobe (samopodoba v času socialnih distanc)
Komunikacija z zahtevnejšimi strankami
- Prepoznavanje interesov zahtevnejših sodelavcev.
- Ustreznost in primernost izbire komunikacijskega načina glede na situacijo.
- Omejevanje vpliva težavne osebe na kolektiv.
- Komunikacija s kolektivom o želenem vedenju, vplivu vedenja na sodelavce, posledično otroke in njihovo delo.
- Izbrane tehnike (pokvarjena plošča, vodenje z vprašanji, asertivna komunikacija, …).
- Glede na potrebe dinamike v timu oblikovanje pravil, napovedovanje sankcij in po potrebi izvedba le teh (iskanje ustreznih »zavarovanj«).
- Vpliv neformalnega »leaderja« na vodenje
- »case study«
Vrednote – team building
Spoznavanje vrednot sodelavcev s pomočjo Kartic vrednot in iskanje skupnih pomenov ter vedenj, ki izbrano vrednoto podpirajo.
Vsak od udeležencev si izbere (naključno) 3 od 86 vrednot in sodelavcem predstavi svoj pogled na to vrednoto in kako to vredno živi. Na koncu tudi rangira te vrednote glede na lastno vrednostno lestvico.
Ostali lahko dopolnijo njegove misli s svojim pogledom na vrednoto.
Ker posamezniki predstavljajo vredne strani sebe se razvije izjemno lepo vzdušje in med seboj se spoznajo še iz plati iz katerih se prej niso imeli priložnost.
Na koncu lahko vsak (če to želi) eno vrednoto podari sodelavcu. To navadno naredi s tisto vrednoto za katro verjame, da jo sodelavec zares živi in je njemu najbolj lastna.
Podarjene vrednote so res nekaj posebnega, saj ljudje uvidijo, da sodelavci v njihovih vedenjih prepoznavajo njim vredne in pomembne stari.
Ob tem se izjemno ozavešča želeno in pozitivno vedenje ter posledično gradi globje spoštovanje med sodelavci.
Vizija, poslanstvo in vrednote
Razmišljate, da bi v organizaciji konkretno dorekli vaše VREDNOTE, VIZIJO in POSLANSTVO, ali pa jih obnovili in posodobili?
S posebnim pristopom, ko skozi diskusijo o vrednotah zaposlenih oblikujemo tudi VREDNOTE organizacije in iz tega nato izpeljemo VIZIJO in vse skupaj osmislimo s POSLANSTVOM za vas pripravljam neponovljivo delavnico.
- Na podlagi dolgoletnih izkušenj vem, da je za podjetja, še posebej v zahtevnejših časih (zdravstveno, ekonomsko…) izjemno pomembno, da imajo zaposleni skupne VREDNOTE, saj takrat zaposleni rajši sodelujejo med seboj in tudi dosegajo višje rezultate.
- Skozi postavljeno VIZIJO posamezniki v organizaciji vidijo lastno perspektivno. Motivacija posameznika pa je izjemno odvisna od tega, koliko možnosti za lasten razvoj posameznik v organizaciji vidi.
- Vsi tudi potrebujemo v sebi čutiti, da ima naše delo smisel oz. nekakšen globlji pomen – POSLANSTVO. Ta skrbi, da vztrajamo, tudi ko je težko, saj v sebi vemo, zakaj smo točno tu in kaj želimo doseči.
Obvladovanje stresa
- Kako stres doživljamo in kako se nam kaže?
- Kaj lahko za obvladovanje stresa naredimo sami in kdaj opazimo da potrebujemo pomoč strokovnjakov?
- Kako stres vpliva na našo hormonsko (ne)ravnovesje?
- Umestiti proces dvigovanja odpornosti v kolektivno zavest sodelavcev
- Izvajanje antistresnih vsebin – tudi znotraj promocije zdravja na delovnem mestu
- Skrb za vseh 5 področij, ki zagotavljajo stabilno delovanje: fizično, mentalno, čustveno, socialno in duhovno.
- Kako stres vpliva na skupinsko dinamo med sodelavci in kako jih v takšnih primerih zaščititi?
- Kako zmanjšati stres pri sodelavcih v času nenehnih sprememb?
- Kako zmanjšati vpliv določenih posameznikov na celoten kolektiv?
Motivacija sodelavcev
- Prepoznavanje motivacijskih in demotivacijskih momentov v procesu dela in obvladovanje neželenega vpliva
- Metoda »pull & push«
- Ali vedno uporabljamo »korenček« ali kdaj tudi »palico«?
- Razlike motivov pri različnih generacijah
- Vpliv motiviranih na nemotivirane in obratno
- Kako spraviti sodelavce iz cone udobja?
- Vzpodbujanje samomotivacije pri sodelavcih
- Sledenje ciljem in perspektivi organizacije
- Opis situacij, ki so pozitivno vplivale na motivacijo sodelavcev
Oblikovanje in vzpodbujanje pozitivne klime v timu
- (Re) definicija vizije, poslanstva in vrednot (da ustreza sedanjemu kolektivu)
- Oblikovanje »jutranjega« rituala, ki pozitivno vpliva na razpoloženje v kolektivu
- Nagrajevanje vzpodbudnih stvari
- Raziskovanje perspektive posameznikov v kolektivu in skupne perspektive organizacije
- Skrb za dobre odnose znotraj kolektiva
- Vzpodbujanje neformalnega druženja (pikniki, »kavice«) in sproščenega pogovora
- Poročanje o rezultatih dela (frekventno) in podajanje povratnih informacij
- Vzpostavljanje sistema pomoči med sodelavci (formalno/neformalno)
- Skrb za dobro počutje in zadovoljstvo sodelavcev
- Primeri dobrih praks
- Povzetek vseh srečanj in glavna sporočila.
Obvladovanje konfliktov
- Proces komunikacije
- Zakaj prihaja do konfliktov
- Možnosti reševanja konfliktov
- Tehnika pokvarjene plošče
- Sokratov način
- Asertivna komunikacija
- Primeri iz prakse
Mobing
- Komunikacija – most med mano in sodelavcem
- Kaj je mobing in kako se ta odraža v vsakdanji komunikaciji?
- Kaj ni mobing? – Primer: ko vodja zgolj odločno zahteva ustrezno opravljanje dela in lahko to podrejeni občuti kot pritisk.
- Nove oblike mobinga, ki se zaznavajo v delovnih okoljih
- Vpliv mobinga na posameznika
- Kako pritisk zamenjati s povabilom k delu?
Work-life balance
- Kaj je work-life balance? Kdaj je porušen?
- Kako vpliva delo na zasebnost in kako vpliva zasebnost na delo?
- Kako ločevati delo od prostega časa?
- Ko nam ljudje jemljejo energijo in ko nam ljudje jemljejo čas
- Digitalne distance
- Iskanje lastne perspektive glede na življenjsko obdobje
- Kako izboljšati svoj W/L balance?
- Primeri iz prakse
Medgeneracijsko sodelovanje
- Generacije (veterani, baby boom, X, Y, Z) in njihove lastnosti, vrednote, načini komunikacije in delovanja. Tu preverimo tudi zastopanost različnih generacij v organizaciji, ki nam je potem osnova za nadaljnje delo.
- Lastnosti generacij in dinamika generacijsko homogene in nehomogene skupine (pregled generacijske raznolikosti znotraj oddelkov, področij, delovnih timov, izmen itd)
- Vrednote in načini uspešnega vodenja generacij (zaznavanje timske dinamike in vpliv generacij na to dinamiko)
- Kako zapolniti medgeneracijske vrzeli? Najprej preverimo, če sploh so, kdo jih zaznava in kako vplivajo tako na delovni proces kot tudi na rezultate dela. Pogosto se zgodi, da zaposeni spoznajo, da tako zgolj otežujejo delo sami sebi. Skozi prepoznavanje teh vsebin se potem sami odločajo za racionalnejše vedenje.
- Prenos znanja med generacijami (formalno in neformalno, zavedno in nezavedno)
- Mentorstvo in obratno mentorstvo (cilj (individualen, oddelčni ali organizacijski), namen, proces, lastnosti, pasti, učinki)
- Preseganje stereotipov glede na spol, starost, delovno mesto itd. (konkretni primeri značilnosti medgeneracijskega sodelovanja, ko je podrejeni starejši od nadrejenega itd.
- Kako vzpostaviti zaupanje – povezanost? Vemo, da je uspeh medgeneracijskega sodelovalnega procesa v veliki meri odvisen od kvalitete odnosa, ki se vzpostavi. Pogledali si bomo kako vzpostavimo in skrbimo za dober odnos ter opozorili na (pogoste) napake udeleženih v tem procesu.
- Osnove coachinga (vodenje z vprašanji, GROW model)…Pomen medgeneracijskega sodelovanja je v tem, da sogovornika pripravimo do samostojnosti in tudi proaktivnosti. Coaching je za to izjemno orodje, saj v ospredje postavlja razmišljanje tistega, ki naj delo obvlada/opravlja in ga oblikuje v smeri doseganja postavljenih ciljev.
Naučimo se dihati
Vsebina predavanja:
- Kaj je dihanje
- Kako z nepravilnim dihanjem dušimo telo?
- Plitko prsno dihanje
- Dihanje s prepono
- Jogijsko dihanje
- Izmenično dihanje
Cilj predavanja:
Naučiti udeležence pravilno dihati, tako da celotno telo dobi dovoljšno količino kisika. Pomembno se mi zdi dvigniti zavedanje udeležencev, da moramo z dihanjem hraniti celotno telo. Cilj predavanja je tudi naučiti slušatelje, da se naučijo utrujenost na delovnem mestu pregnati z dobrim predihanjem telesa.
Namen predavanja:
Dihanje je nujno. Brez njega lahko zdržimo le nekaj minut. Tako pomembno je, pa tako malo pozornosti mu posvečamo. Namen predavanja je, da bi se slušatelji večkrat spomnili, kakšno je pravilno dihanje in ga kar se da pogosto izvajali, tako bi ohranjali notranji mir, zbranost in samozavest. Stremimo namreč k posamezniku, ki bo lahko preko dihanja spoznaval sebe in vplive na sebe in jih v čim večji meri obvladoval.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Upravljanje časa (time management)
Vsebina predavanja:
- Načrtovanje in organiziranje dela
- Postavljanje ciljev
- Prioritete
- Delegiranje
- Kradljivci časa
- Odločanje
Cilj predavanja:
Pri poslušalcih želimo ozavestiti, da se skozi delo zavedajo spremenljivke časa. Torej, da se ob tem ko opravljajo določeno delovno nalogo zavedajo koliko časa je namenjeno za to nalogo in katera naloga sledi tej. Razkrijemo, katere situacije so najpogosteje tiste, ob katerih »pozabimo na čas« in nam kasneje le ta manjka, za dokončanje trenutne ali opravljanje naslednje delovne naloge.
Namen predavanja:
Ozavestiti slušatelje, da bodo prepoznavali kradljivce časa, slabo postavljene cilje in nejasno določene prioritete, katere jim bodo vzele več časa kot bi bilo potrebno. Namen predavanja je, da slušatelji postanejo učinkovitejši v izrabi časa in se ne ustavljajo pri nepotrebnih nalogah, diskusijah in dvomih, ki niso le časovno potratni pač pa pogosto povzročijo tudi vpad delovne vneme.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Kako se razgibati med delom (tudi na stolu)?
Vsebina predavanja:
- Ergonomsko sedenje
- Sedentarnost
- Vaje na delovnem mestu
- Raztezanja mišic sede
Cilj predavanja:
Slušatelji bodo seznanjeni z negativnimi učinki dolgega sedenja in kako jih lahko s kratkimi vajami, ki jih lahko izvedemo tudi sede preprečimo. Vsi slušatelji bodo preizkusili vaje in se jih naučili pravilno izvajati. Vaje bomo izvajali tako stoje ob mizi kot tudi sede.
Namen predavanja:
Namen predavanje je, da slušatelji spoznajo pomen sporščenega telesa za uspešno delo. Pomembno je, da zaznavajo procese v telesu, ki nakazujejo togosti v mišičnem sistemu in ga s vajami za krepitev ali raztezanje mišic lahko sprostijo.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Mindness za boljšo delovno učinkovitost
Vsebina predavanja:
- Zaznavanje lastnih miselnih procesov / vzorcev
- Ločevanje + in – miselnih vzorcev
- Oblikovanje želenih miselnih vzorcev
- Oblikovanje načina razmišljanja
Cilj predavanja:
Slušatelji bodo seznanjeni s tem, kako prepoznati in ozaveščati lastne miselne vzorce. Spoznali bodo svoj način razmišljanja, kot da o sebi govorijo kot o drugi osebi. Tako se bodo lažje analizirali in ugotovili kateri miselni vzorci jih v življenju peljejo proti njihovim ciljem in kateri ne. Nato se bodo naučili kako oblikovati želen način razmišljanja.
Namen predavanja:
Namen predavanje je, da slušatelji spoznajo pomen lastnih miselnih vzorcev in načinov razmišljanja za njihov uspeh in dosego želenih ciljev. Želimo jih tudi naučiti, da sami obvladujejo svoje misli in jih usmerjajo proti boljši izrabi lastnih mentalnih potencialov.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Samomasaža – hitra pomoč na delovnem mestu
Vsebina predavanja:
- Kaj je (samo) masaža?
- učinki samomasaže
- indikacije in kontraindikacije
- najpogosteje uporabljene akupresurne točke
- kako v 5 minutah do potrebne koncentracije?
Cilj predavanja:
Naučiti slušatelje kako si lahko v zelo kratkem času z nekaj osnovnimi prijemi pomagajo, ko se čutijo preobremenjeni, tako fizično kot psihično. Udeleženci spoznajo osnovne tehnike samomasaže in se tudi naučijo dvigniti delovni zagon z akupresurnimi točkami.
Namen predavanja:
Da si posamezniki, ko začutijo, da so na delu obremenjeni in vedo da je potrebno določeno nalogo zaključiti lahko sami pomagajo tako, da kočajo začeto delo, brez da bi proti koncu padala kvaliteta dela zaradi utrujenosti, preobremenjenosti ali slabše koncentracije.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Spretnosti EQ na delovnem mestu
Vsebina predavanja:
- Osebnostne spretnosti EQ
- Družbene spretnosti EQ
- Posebni primeri kjer se kaže EQ
- Želene sprestnosti EQ na delovnem mestu (za odnose)
- V cilj usmerjene spretnosti EQ (za boljšo produktivnost)
Cilj predavanja:
Zavedanje parametra EQ na delovnem mestu. Njen vpliv na posameznika, delovno enoto in na delo. Oblikovanje lastnih čustvenih odzivov na (ne)predvidene situacije v skladu z cilji delovnega mesta in EQ sodelavcev.
Namen predavanja:
Seznaniti slušatelje s različnimi spretnostmi EQ in njenim pomenom za vsakdanje harmonične odnose na delovnem mestu. Razumevanje lastnih čustvenih odzivov in njihov vpliv na delo, delovno okolje, sodelavce, produktivnost…
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Osebnostna stabilnost za dobo sprememb
Vsebina predavanja:
- Spretnosti osebnostne stabilnosti posameznika
- Družbene spretnosti stabilnega posameznika (primer poslovnega sveta)
- Vpliv stabilnih osebnosti na delo sodelavcev
- Vpliv stabilnih osebnosti na delovno uspešnost
Cilj predavanja:
Zavedanje parametra stabilnega posameznika v delovnem procesu ter njegovega vpliva tako v ožjem smislu na sodelavce in delovni proces, kot v širšem smislu na občutek sigurnosti, predanosti in mirnosti v posamezniku.
Namen predavanja:
Seznaniti slušatelje s pomenom oblikovanja in gradnje osebnosti kot trajni proces. Tako znotraj podjetja, to predstavlja posameznika, ki obvladuje določene delovne naloge in v življenju kot človeka, ki skozi lastni razvoj (učenje in izkušnje) gradi osebnosti, ki je sočutna, mirna in opolnomočena.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Začuti dimenzije blagostanja
Vsebina predavanja:
- Avtonomsnot
- Sprejemanje sebe
- Smisel življenja
- Obvladovanje okolja
- Osebnostna rast
- Pozitivni medsebojni odnosi
Cilj predavanja:
Slušateljem želimo podati parametre, ki povečujejo občutek blagostanja. S tem občutkom zmanjšujemo stres pri posameznikih, jih delamo bolj zadovoljne in se posledično lažje ciljno usmerijo v delo in dosežejo višjo stopnjo delovne učinkovitosti.
Namen predavanja:
Namen predavanja je, da slušatelji začutijo kateri so parametri, ki jim dajo občutek blagostanja in jih znajo oblikovati tako, da se počutijo sigurnejši v sebi, v nastali situaciji v življenju nasploh. S tem občutkom posameznik lažje odkriva zadovoljstvo v sebi, išče motivacijske elemente in ima voljo do življenja in ustvarjanja.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Ko želim narediti spremembno – Reframing življenja
Vsebina predavanja:
- Kaj je reframing?
- Kako ga naredimo?
- Kaj nam lahko prinese?
- Kako deluje?
Cilj predavanja:
Slušateljem bomo predstvili tehniko reframinga in kako hote ali nehote postavljamo okvirje v življenju in kako smo zaradi njih lahko tudi omejeni. Nato se bomo naučili te okvirje ali nevtralizirati ali pa jih predrugačiti, da bodo služili v naše dobro.
Namen predavanja:
Udeležencem želimo predstaviti kako pomembno lahko vlivajo na njihovo zivljenje omejitve, ki so si jih postavili ali pa jo jim jih v času otroštva predali njihovi starši. Ko prepoznamo kakšne okvirje si postavljamo in katere misli nas omejujejo pri lstnem napredku lahko le te predrugačimo in zaživimo življnjenje, kot si ga resnično želimo in zaslužimo.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Kaj nam govori naše telo? – Začutimo se!
Vsebina predavanja:
- Osnove govorice telesa
- Mimika
- Gestika
- Drža
- Propriocepcija
Cilj predavanja:
Seznaniti slušatelje z osnovami govorice telesa in njeno izrazno sporočilnostjo za okolje. Želimo, da se udeleženci po predavanju zavedajo kako pomembno orodje je telo za sporočanje okolici o njihovem razpoloženju, namenih in interesih.
Namen predavanja:
Želimo, da se slušatelji ozavestijo glede sporočilnosti telesa, tako glede svojih sodelavcev in strank kot tudi glede lastne fizične pojavnosti v prostoru. Da se zavedajo, da tudi če nič ne govorijo lahko veliko sporočajo okolici o svojem odnosu do nje in lastnih notranjih občutjih.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Trajnostni razvoj lastne poklicne identitete
Vsebina predavanja:
- pravila za odkrivanje lastne poklicne identitete
- samorefleksivno spoznavanje sebe
- razvijanje stopnje samozaupanja
- akcijski narčrt (kronološko, vrednostno, osebnorazvojno, geografsko… )
Cilj predavanja:
Cilj predavanja je sesnaniti slušatelje z načinom odkrivanja lastne poklicne identitete, se samospoznati in zapupati vase, da so sposobni doseči zastavljene cilje. Udeleženci bodo tudi v okviru predavanja pripravili lastni akcijski načrt, ki bo odpredeljen skozi osnvne parametre.
Namen predavanja:
Namen predavanja Trajnostni razvoj lastne poklicne identite je, da bi posamezniki začutili za kaj so poklicani, kaj je njihov namen bivanja in kako lahko to udejanjajo skozi svoje delo. Osmisliti želimo tudi njihovo delo, tko da bodo začutili kaj to pomeni v širšem kontekstu (družina, organizacija, družba … )
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Wellness na delovnem mestu (“corporate wellness”)
Vsebina predavanja:
- kaj je wellness
- dimenzije wellnessa
- kaj lahko prenesemo v vsak dan
- kaj lahko prenesemo na delovno mesto
- kaj wellness okolje pomeni za posameznikovo zdravje in dobro počutje
Cilj predavanja:
Cilj predavanja je slušateljem razložiti pojem wellnessa in predstaviti njegova osnovna področja. Nato ta področja praktično predstviti v vsakdanjem okolju, tudi na delovnem mestu. Na koncu pa prikazati rezultate, ki jih imajo posamezniki, ki te prisotpe živijo.
Namen predavanja:
Namen predavanja je slušateljem priblizati koncept wellnessa kot pojma, da ga razumejo, da ni omejen na določen prostor, kjer so savne in masaže, pač pa je to način življenja, ki ga lahko živijo vsak dan in seveda delno tudi skozi delovni čas. Tako se zavedajo, da s tem ogromno naredijo za lastno zdravje in dobro počutje na delovnem mestu.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Kako v današnjem času ohraniti sebe (selfness)?
Vsebina predavanja:
- Kaj je selfness?
- Kako se doživljam?
- Kdaj in kje sem jaz jaz?
- Kaj mi daje voljo, kaj mi jo jemlje?
- Kako se naučim vzpostaviti želeno stanje
Cilj predavanja:
Slušatelji se bodo se zeznanili z pojmom sefness in se ga naučili zaznavati v dogajanju vsakdanjika. Nato bodo preučevali svoja občutja ob določenm dogajanju, ga analizirali tako, da bodo ugotovili kakšno bi bilo želeno občuteje za cilje, ki jih želijo doseči. Naučili se bomo ugotavljati katera dejanja/dogodki in osebe so v sozvočju z nami bolj in katera manj.
Namen predavanja:
Zavedanje samega sebe, svojih občutij ob določenem dogajanju v okolju. Zavedanje da so naša občutja naša stvar in prevzemanje odgovornosti za porajanje občutij znotranj nas. Zaznavanje in usmerjeno obvladovanje reakcij na dogodke in posazmeznike okrog nas. Posamezniki naj bi se naučili kreirati situacije, kjer lahko udejanjajo samega sebe.
Za več informacij in ponudbo za izobraževanje se obrnite za Zinko Kosec na 040 416 749 ali na zinka@korporativni-velnes.si.
Vse programe je mogoče individualno prilagoditi, saj so delavnice izrazito praktično naravnane. Udeleženci so pri izvedbi delavnice aktivno vključeni v učenje skozi:
- individualno delo,
- skupinsko delo, ali
- delo v parih.
Prednost takšnega načina učenja je takojšnja uporaba pridobljenega znanja v praksi, kar vpliva na hiter razvoj veščin . Udeleženci se učijo tudi skozi neposredno izkušnjo in povratno sporočilo, ki ga od svojih kolegov in predavateljice prejmejo takoj po izvedbi različnih vaj, ki so podane na način, da posamezniku pomagajo pri ozaveščanju pomembnih vsebin in zdravemu oblikovanju samozavesti.